ПРОЕКТ „ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА И УМЕНИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА МЪГЛИЖ”
ПРОЕКТ „ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА И УМЕНИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА МЪГЛИЖ”
ПРИОРИТЕТНА ОС: ІІ.
„УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”
ПОДПРИОРИТЕТ: 2.2
„КОМПЕТЕНТНА И ЕФЕКТИВНА ДЪРЖАВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”
БЮДЖЕТНА ЛИНИЯ: BG051PO002/13/2.2-14
Основна информация за проекта
Проект „Повишаване на квалификацията и уменията на служителите в Община Мъглиж” стартира на 13.08.2014 г. с подписване на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № М13-22-48/13.08.2014 г.
Обща стойност на проeкта: 71 319,40 лв.
Начало на проекта: 13.08.2014 г.
Край на проекта: 13.05.2015 г.
Общата цел:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Община Мъглиж за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията.
Специфични цели:
1. Повишаване професионалната компетентност на служителите в Общинска администрация (ОА) Мъглиж по отношение на:
- Изграждане на ефективни модели за сътрудничество и взаимодействие при изпълнение на служебните задължения;
- Подобряване на комуникацията на общинската администрация със специфични групи граждани;
- Създаване на ефективна координация между отделните звена на ОА.
2. Подобряване на административния капацитет на служителите в Община Мъглиж и модернизиране на работните процеси в ОА.
Целевата група :
Служителите в ОА Мъглиж
Продължителност и график на проекта
Дейност |
1 шестмесечие |
2 шестмесечие |
Отговорник |
Начин на изпълнение |
||||||||||
М |
М |
М |
М |
М |
М |
М |
М |
М |
М |
М |
М |
|
|
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ръководител проект Община Мъглиж |
Текущо |
Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Община Мъглиж |
|
Дейност 3. Обучение на служители в Института по публична администрация |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Община Мъглиж Екип за изпълнение на проекта
|
Външен изпълнител- ИПА |
Дейност 4. Провеждане на обучения |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Община Мъглиж Екип за изпълнение на проекта |
Външен изпълнител |
Поддейност 4.1. “Екипна ефективност и модели на сътрудничество в общинската администрация” |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поддейност 4.2. „Ефективна работна комуникация на общинската администрация със специфични групи граждани” |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Община Мъглиж
|
ЗОП |
Поддейност 4.3. „Практически аспекти на ефективната координация между отделните звена на общинската администрация |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дейност 5. Информация и публичност |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Община Мъглиж Екип за изпълнение на проекта |
Външен изпълнител |
Дейности по проекта
• Дейност 1: Организация и управление на проекта.
• Дейност 2. Провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП.
• Дейност 3. Обучение на служители в Института по публична администрация.
• Дейност 4.Провеждане на обучения:
4.1. „Екипна ефективност и модели на сътрудничество в общинската администрация”;
4.2. „Ефективна работна комуникация на общинската администрация със специфични групи граждани”;
4.3. „Практически аспекти на ефективната координация между отделните звена на общинската администрация”;
• Дейност 5. Информация и публичност.
Очаквани резултати от проекта
1. Успешно обучени 12 служители на ОА Мъглиж, удостоверено със сертификат;
Повишен капацитет, осъзната лична професионална отговорност на 12 служители в процеса на реализиране на интеграционите политики спрямо представителите на етническите малцинства.
2. Двадесет и пет служители на ОА, обучени в умения за ефикасна координация и ефикасно сътрудничество, включително и в екипната работа при решаване на рутинните и на специфичните административни задачи в ОА.
3. Придобити трайни умения и компетентности в областта на утвърждаване на сътрудничеството и ефикасното работно взаимодействие, и в организиране на екип.
4. Двадесет и пет служители на ОА, обучени в умения за по-ефективната и успешна комуникация с представители на специфични групи граждани.
5. Придобити трайни умения и компетентности в областта на ефективната и успешна комуникация с представители на специфични групи граждани.
6. Двадесет и пет служители на ОА, обучени в умения за ефикасна екипна организация при решаване на рутинните и на специфичните административни задачи в ОА.
7. Придобити трайни практически умения и компетентности в областта на координацията и организацията на взаимодействията между отделните работни звена на ОА.
8. Подобрена работата на ОА вследствие на приложението в работната й практика на новите компетенции и умения.
9. Повишена квалификацията на 25 служители на ОА.
10. Повишена мотивацията на 25 служители на ОА.
Галерия

